Ledig stilling
Mødebooker/Account Manager
JS Danmark søger en målrettet og resultatorienteret
Mødebooker/Account Manager, der brænder for at skabe resultater og drive sin egen succes. Hvis du har en naturlig flair for salg, elsker udfordringer og trives med at tage styringen, er dette jobbet for dig!
Vi tilbyder en enestående mulighed for dig, der vil tage ejerskab over din karriere og arbejde målrettet mod at blive Key Account Manager, hvor du selv booker og afholder møder via Microsoft Teams..
Dine ansvarsområder:
- Opbygning af egen pipeline: Du bruger vores kundedatabase til at screene og opbygge din egen B2B-pipeline med fokus på at nå de rigtige beslutningstagere.
- Grundig forberedelse: Du laver din egen research og udnytter vores referencer effektivt for at sikre, at du er klar til at imponere hver eneste kunde.
- Skarp kommunikation: Du leverer budskabet klart og præcist, og du ved, hvordan du hurtigt kan skabe interesse for og nysgerrighed over for vores koncept og produkter.
- Bookning af kvalitetsmøder: Du sikrer at dine bookede møder, er præcise og målrettede.
Forventninger til dig:
- Du har minimum 2-3 års erfaring med telemarketing eller mødebookning.
- Du er vant til at arbejde selvstændigt fra hjemmekontor og nå dine mål.
- Du er resultatorienteret, handlekraftig og beslutsom – du lader dig ikke slå ud af afvisninger.
- Du har fremragende kommunikationsevner og evnen til at overbevise og lukke aftaler over telefonen.
Vi tilbyder:
- En kombination af hjemme- og kontordage (2-3 dage på kontoret om ugen).
- En virtuel arbejdsplads: Du vil være online og i tæt kontakt med dine kollegaer gennem hele arbejdsdagen.
- En spændende mulighed for karriereudvikling som Key Account Manager, Buddy eller Team Leder.
- En attraktiv løn med resultatorienteret provision.
Er du klar til at tage styringen og skabe resultater? Send din ansøgning og dit CV til os nu!
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakt Recruiter Anne Sofie Persson på aso@jsdanmark.dk
Læs mere om JS Danmark i vores HR Brochure: Læs her
JS Danmark er en hjørnesten i den internationale marketing- og mediekoncern JS World Media. JS Danmark blev stiftet i Aarhus i 1993, og i dag er vi 40 højt kvalificerede kollegaer, der arbejder på tværs af Danmark. Vores mål er at øge værdien af vores produkter, serviceydelser og performance til gavn for vores kunder og annoncører i Danmark og Island.
JS World Media-gruppen som helhed består af 500 højt kvalificerede kollegaer, der arbejder i 9 lande i Europa. Hvert år servicerer vi mere end 30.000 private virksomheder, offentlige kunder, foreninger og deres leverandører og samarbejdspartnere med skræddersyede kommunikationspakker. Kommunikationspakkerne indeholder det rette mix af indhold og medier som film, video, web samt interaktive og trykte brochurer.
Spørgsmål?
Er du nysgerrig efter at høre, hvordan det er at arbejde i JS Danmark? Eller har du et specifikt spørgsmål vedrørende en stilling? Du er altid velkommen til at kontakte os. Vi vil med glæde besvare dine spørgsmål.