Boost din ansættelsessucces med rekrutterings-content, der skiller sig ud
I dagens konkurrenceprægede jobmarked er det afgørende at skille sig ud fra mængden og effektivt kommunikere din virksomheds værdier, kultur og muligheder, når du er på jagt efter toptalenterne. Du skal være knivskarp i dit budskab, men samtidig formidle de unikke forskelle, der gør din virksomhed til det absolut bedste sted at arbejde. Det er […]
Læs mere5 strategier til mindeværdigt, interaktivt marketing-content
Hvordan skiller du dig ud fra mængden, når stort set alle kæmper om din målgruppes opmærksomhed? Du skruer op for dine interaktive marketingaktiviteter, selvfølgelig. Lad os grave ned i disse fem interaktive marketinginitiativer for at booste engagementet. 1. Gør brugeroplevelsen personlig Tag din hjemmeside – eller bare en landing page – til det næste niveau. […]
Læs mereQuick guide: 7 digitale annonceringsmetoder du bør overveje til din marketingstrategi
“Fremtiden er digital!” Har du nogensinde hørt det budskab? Det vil vi faktisk gerne udfordre. For fremtiden er her allerede. Hvis digital marketing stadig kun er en lille del af din marketingstrategi, halter du allerede bagefter din konkurrenter. Men hvor skal du starte? Et godt sted er ved at kigge på digitale annonceringsmetoder. Det er […]
Læs mereStorytelling: Sådan får du dit content til at leve lykkeligt til sine dages ende
Er du også træt af kedeligt og intetsigende indhold? Bare rolig, det er vi også. Hvis du er løbet tør for innovative ideer til at præsentere dit brand eller et nyt produkt, er det lettere at springe den kreative udfoldelse over og i stedet hoppe direkte til tasterne. Det er helt forståeligt. Men vent lige […]
Læs mereSådan får du mest ud af din Content Marketing
Du bruger alt den tid på at lave en masse fantastisk content. Måske sender du det ud i et nyhedsbrev og deler det på sociale medier (SoMe). Men så sker der ikke noget med det – nogensinde igen. Hvad hvis nogle af jeres følgere gik glip af det episke content? Eller hvis nyhedsbrevet blev sendt […]
Læs mere6 videomålinger, du skal holde øje med
Marketingsverdenen ændrer sig hurtigt og det samme gør måderne hvorpå video bruges. Sammen med forbrugernes skiftende forventninger kommer de skiftende krav til dit marketingarbejde. Forbrugere stoler i stigende grad på videoer med anmeldelser, unboxninger og produktdemonstrationer, når de engagerer sig i dit brand. Ifølge undersøgelser ser 66% af forbrugerne videoindhold, når de vil lære om et […]
Læs mereVideo er en marketing enhjørning – og her er hvorfor
De overbevisende statistikker bag video marketing Selvom video ikke ligefrem er det nye barn i klassen, forsætter investeringerne i videoindhold med at stige. I denne artikel vil vi give dig alle statistikker og argumenter for dette. I 2021 så folk i gennemsnit 16 timers online video om ugen og dette inkluderede ikke engang online-tv som Netflix, HBO osv. En […]
Læs mere