Case

Skovhave Landbrug: Hjemmeside, film og interaktiv brochure 
En fuldendt kommunikationspakke

Skovhave Landbrug ønskede at styrke deres professionelle image som moderne landbrug og øge deres synlighed overfor både kunder og nærmiljø.

For at opnå dette valgte de at samarbejde med JS Danmark om en helhedsløsning, der skulle øge og sikre deres tilstedeværelse på online platforme.

Virksomhed
Skovhave Landbrug
Kommunikationspakke
ProDigital – Hjemmeside, film og interaktiv brochure
Publiceringsdato
Maj 2024
Udvalgte samarbejdspartnere
SCHIPPERS DANMARK A/S & Munters A/S

En fuldendt kommnukationspakke 

Løsningen som JS Danmark leverede bestod af en ny professionel hjemmeside, en interaktiv brochure med flotte gallerier og dronefotos, samt en film, der på cirka halvandet minut og på elegant vis formidler Skovhave Landbrugs budskaber. Alle nøje udvalgte produkter, som er med til at understrege, at dette er et moderne landbrug – også når det gælder kommunikationsformen.  

Den fuldendte kommunikationspakke har resulteret i øget online tilstedeværelse og medført positiv feedback fra kunder og samarbejdspartnere. 

Kender du Skovhave Landbrug?

Skovhave Landbrug er en moderne landbrugsvirksomhed, der fokuserer på bæredygtig produktion af høj kvalitet. Gården ”Skovhave” blev etableret i 1807, og har været i samme familie siden. Virksomheden er i dag ejet af 8. generation Jørgen Jørgensen, der har drevet landbruget siden 2007, med dyb respekt for den 200 år gamle slægtshistorie.

Produktionen på Skovhave Landbrug består af 650 søer, hvor der årligt frembringes 24.000 grise samt 650.000 slagtekyllinger på de 350 hektar store areal. En del af foderet til slagtekyllingeproduktion fremstilles på egne marker, hvilket sikrer, en høj standard for kvaliteten.

Kunderne spænder bredt fra lokale fødevareproducenter til store, internationale fødevarevirksomheder. Skovhave Landbrugs primære fokus er at levere råvarer af høj kvalitet, der opfylder strenge standarder for både fødevaresikkerhed og miljømæssig bæredygtighed.

Når jeg taler med folk, lægger jeg ikke skjul på, at jeg føler, vi har en professionel samarbejdspartner. Det har været vigtigt for mig at finde en, der kunne bistå mig på den måde.

JS Danmark kender markedet, de ved, hvad mine kunder og samarbejdspartnere ønsker at få af information og måden, den bliver leveret på. Jeg sidder ikke med fingeren på pulsen – det forventer jeg, at en professionel virksomhed gør – og det gør JS Danmark.
Jørgen Jørgensen Gårdejer, Skovhave Landbrug

Et effektivt samarbejde om professionel kommunikation

Opgaven for JS Danmark bestod i at hjælpe Skovhave Landbrug med at skabe en synlighed omkring virksomheden som et moderne og professionelt landbrug. Dette gennem professionelt materiale, som kunne formidle budskaberne med nye kommunikationsformer til kunder, samarbejdspartnere og ”naboer”. 

“Jeg følte ikke, at min virksomhed fremstod professionelt, så det skulle jeg have styr på,” siger Jørgen Jørgensen, Gårdejer af Skovhave Landbrug.

Årsagen til at valget faldt på JS Danmark som samarbejdspartner var muligheden for at få præsenteret virksomheden i en komplet kommunikationspakke, hvor særligt hjemmesiden vækkede interesse, men med film og interaktiv brochure til at sætte ekstra skub i at komme ud over rampen. 

Det var nyt for Skovhave Landbrug at udvikle en hjemmeside, da der ikke eksisterede en i forvejen. Men med god dialog gennem hele processen og en stærk koordinerende indsats fra JS Danmark, som sørgede for at samle de mange tråde løbende, lykkedes det at udkomme med en samlet pakke, hvor brochure og film var integreret på hjemmesiden på lanceringsdagen.  

”Det har været en god proces, hvor jeg har haft rig mulighed for at komme med mine inputs, og vi har på professionel vis lavet de produkter, jeg har efterspurgt. Særligt med fokus på, at jeg manglede en hjemmeside. Den er blevet, som jeg ønskede det. Faktisk har jeg fået præcis den fuldendte pakke, jeg ønskede,” siger Jørgen Jørgensen. 

Om samarbejdet

Det var vigtigt for Skovhave Landbrug at samarbejde med en professionel samarbejdspartner. En som kender markedet, ved hvad der er vigtigt at kommunikere ud målrettet målgruppen, og som driver processen med sikker hånd fra start til slut. 

“Når jeg taler med folk, ligger jeg ikke skjul på, at jeg føler, vi har en professionel samarbejdspartner. Det har været vigtigt for mig at finde en, der kunne bistå mig på den måde. JS Danmark kender markedet, de ved, hvad mine kunder og samarbejdspartnere ønsker at få af information og måden, den bliver leveret på. Jeg sidder ikke med fingeren på pulsen – det forventer jeg, at en professionel virksomhed gør – og det gør JS Danmark,” siger Jørgen Jørgensen, Gårdejer af Skovhave Landbrug.

Skovhave Landbrug har nu en samlet og koordineret kommunikationsstrategi, der hjælper dem med at nå ud til både eksisterende og potentielle kunder på en effektiv, professionel og indbydende måde 

Koordineret kommunikationsstrategi og øget online tilstedeværelse

Kordineret kommunikationsstrategi

Skovhave Landbrug har nu en samlet og koordineret kommunikationsstrategi, der hjælper dem med at nå ud til både eksisterende og potentielle kunder på en effektiv, professionel og indbydende måde.

Øget synlighed

Med en komplet kommunikationspakke er Skovhave Landbrug nu mere synlige overfor deres kunder og nærmiljø.

Styrket Brand

Med den nye hjemmeside, interaktive brochure og film er Skovhave Landbrugs brand blevet styrket og de fremstår stærkere overfor kunder, nærmiljø og samarbejdspartnere.

Det har været en god proces, hvor jeg har haft rig mulighed for at komme med mine inputs, og vi har på professionel vis lavet de produkter, jeg har efterspurgt. Særligt med fokus på, at jeg manglede en hjemmeside. Den er blevet, som jeg ønskede det. Faktisk har jeg fået præcis den fuldendte pakke, jeg ønskede.
Jørgen Jørgensen Gårdejer, Skovehave Landbrug

Vil du have mere at vide?

Dette er blot en af vores mange succesfulde cases. +30.000 virksomheder fra en række forskellige brancher drager fordel af vores kommunikationspakker årligt. Vil du gerne vide, hvordan vi kan hjælpe dig med at give jeres historie liv?

Marlene Skau
Project leader & Copywriter – Team leader

Lignende cases

Tag et kig på vores andre lignende projekter for at se, hvordan du kan nyde godt af vores interaktive marketingmateriale.